Friday 7 December 2012

Memleket öküz dolmuş, centilmenliğin faili mechul.

             Memleket öküz dolmuş, centilmenliğin faili mechul.

Geçen gece üniversiteden bir arkadaşım ve eşi ile dışarı çıkalım dedik. Önce onlarda yemek yedik, ardından da taksime gittik. Sadece üçümüz değil, Amerika'dan gelmiş bir arkadaşları ve bir başka arkadaşları daha vardı. Bir çift, iki erkek, bir de ben yani.

Akşam eve dönüş vakti geldiğinde bir yerden sonra bu iki erkek ve ben taksiye bindik. Gecenin saat 4ü olduğunu da özellikle belirtmek isterim. Bu sevgili arkadaşlar benim evin köşesine geldiklerinde

--"Yol biraz ters kalıyor sen burdan yürürsün dimi" dediler.
--"Ay tabiii yürürüm, siz hiç girmeyin yola" diyerek indim.

Önce bu çok normal geldi.
Sonra biraz düşündüm ve dedim ki: öküz oğlu öküzler, ben bile bir kız arkadaşımı bırakacak olsam gecenin belli bir saatinden sonra kapıya  kadar bırakır, apartmana girmesini dahi beklerim.
Pardon ama rolleri mi değiştik, yoksa siz hep mi öküzdünüz...

Sonrasında benim arkadaşlar Amerikadan gelen öküzün (kısaca Angus da diyebiliriz) benden çok hoşlandığını söylediler falan fişman. "Pardon ama" diye başlayıp, bir miktar içimden de sövdükten sonra, olayı anlattım. Bu arkadaş bu dakikadan sonra ağzıyla kuş tutsa, ya da benim için evde biraz önce ağlayarak temizlediğim örümceği de temizlese benim için bitmiştir.

Sonra bu angus bana mesaj atıp biz yemeğe çıkıyoz sen de gelsene dedi. Numaramı bizim çiftten almış. Biz hep beraber yemeğe çıktık, bu arkadaş beni tam söylediğim saatte evden aldı, 4ümüzün hesabını ödedi, beni eve bıraktı falan. Kesin tembihlenmiş. Ama taşıma suyla değirmen dönmez. Bu kendisinin angus olduğu gerçeğini değiştirir mi, hayırrr! Artık ne yapsa nafile. Ama bu onun zavallı çabalarını görüp izlemek istemediğim anlamına da gelmiyor.

Nihahahah
(Igrenç bir insan oldum mu ne yaw, arınmam lazım bi)





No comments:

Post a Comment